ÁSZF

Általános szerződési feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a www.salgoporzsak.superwebaruhaz.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe:

www.salgoporzsak.hu

A Webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: Lajosné Parditka Zsuzsanna  /  SalgóPorzsák
Székhely címe: 3183 Karancskeszi Petőfi út 40.
Nyilvántartási szám: 51823414
Adószám: 68492063-1-32
Statisztikai számjel: 68492063-4752-231-12
   
Bankszámlaszám: 10400786-86767553-75771008
E-mail cím: info@barkacsolokboltja.hu

Ügyfélszogálat/Áruház adatai:

Cím: 3100 Salgótarján, Ybl Miklós út 49.
Telefon: 06-32-742-729
Mobil: 06-31-325-8827
Nyitva tartása:
Hétfő-Péntek: 9:00-17:00
Szombat: 9:00-13:00
Vasárnap: ZÁRVA

Az általános szerződési feltételek elfogadása

 1. A Webáruházban történő rendeléshez nem szükséges regisztrálnia, így időt takaríthat meg és lényegesen egyszerűbbé teszi a rendelés folyamatát is.
     Ha úgy dönt, hogy regisztrál, az azzal az előnnyel jár, hogy adatait csak egyszer kell megadnia, minden rendelés során hűségpontokat gyűjthet, melyek után kedvezményt kap, valamint a kosárba tett termékek megőrződnek, így később is visszatérhet a félbehagyott rendeléséhez.

2. A vásárlás során a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.

3. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait és nem küldhet megrendelést sem.

4. Név nélküli és bejelentkezett látogatók beazonosítására weboldalunk egy cookie-t használ arra, hogy megállapítsa azt, hogy Ön név nélküli vagy bejelentkezett látogató. Ha Ön bejelentkezett, weboldalunk némileg más tartalmat jelenít meg, mint a névtelen látogatók esetében. Ha ez a cookie nincs jelen, vagy Ön letiltja azt, weboldalunk úgy érzékeli, hogy Ön névtelen látogató, és nem jelennek meg a felhasználó által elérhető funkciók. Ha azonban a cookie engedélyezve van, weboldalunk megjegyzi, hogy Ön "bejelentkezett".

A megrendelés lépései:

  1. A kosár használata
  2. A megrendelés összeállítása
  3. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
  4. A megrendelés elküldése
  5. A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte:

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)

2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termékek lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

Árak

A Webáruházban közzétett árak bruttó Ft árak.

Kiszállítás, személyes átvétel

Külföldi szállítási cím esetén kérje egyedi szállítási ajánlatunkat!
Az alább felsorolt szállítási opciók és díjak magyarországi címek esetén érvényesek.

Személyes átvételre előre egyeztetés után címünkön (3100 Salgótarján, Ybl Miklós út 49.), illetve bármely salgótarjáni címen van lehetőség.
Igény esetén Karancsalja, Karancslapujtő, Karancskeszi területén is vállaljuk a házhozszállítást költségmentesen, előre egyeztetett időpontban.

 

Szállítási költség:

  • Bruttó 10000Ft-ig a szállítási költség bruttó 990Ft (Foxpost csomagautomata)
  • Bruttó 10000Ft-ig a szállítási költség bruttó 1600Ft (PickPack pont)
  • Bruttó 10000Ft-ig a szállítási költség bruttó 1800Ft (GLS csomagpont)
  • Bruttó 10000Ft-ig a szállítási költség 
     bruttó 1800Ft (bankkártyás előrefizetés vagy előreutalás esetén Háztól-Házig futár, Foxpost és DPD futárszolgálattal)
     bruttó 2200Ft (utánvétes fizetés esetén Háztól-Házig futár, Foxpost és DPD futárszolgálattal)
  • Bruttó 10000Ft felett 0Ft, azaz átvállaljuk a szállítási költséget!

 

Szállítási határidő (raktáron lévő termék esetén):

  • 4-7 munkanap
  • raktárhiány esetén egyedileg egyeztetett szállítási határidőt vállalunk

Csomag nyomonkövetése:

Önnek lehetősége van a feladás és megérkezés között a csomagjának nyomonkövetésére. Ehhez elegendő a futárszolgálat nyomkövető oldalán beírni az általunk megadott csomagszámot.

Amennyiben a szállítási idő több napot venne igénybe (pl. utánrendelés miatt), azt még a rendelés leadása után egyeztetjük Önnel. Kérjük törekedjen a megadott címen tartózkodni a várható kézbesítés napján, mert egy esetleges sikertelen kipostázás esetén a felmerülő többletköltégek a vásárlót terhelik. Utánvételes vásárlás esetén tartson magánál a küldemény átvételéhez szükséges készpénzt!

 

Lehetséges fizetési módok

  1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel) (Boltunkban, illetve legtöbb esetben a futárnál már bankkártyával is fizethet.)
  2. Banki átutalás (előreutalás). Ilyen esetben utalás előtt mindíg egyeztessen kollégánkkal az elérhetőségeink valamelyikén!
  3. Bankkártyával Barion rendszeren keresztül, a rendelés véglegesítése során.

Elállási jog

1. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

Elállási/Felmondási mintatájékoztató

 

Elállási/Felmondási jog

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: (Lajosné Parditka Zsuzsanna  /  SalgóPorzsák, 3100 Salgótarján, Ybl Miklós út 49. info@barkacsolokboltja.hu). Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

 

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

a) Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

b) A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

c)  Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

 

Elállási nyilatkozatminta2. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

 

 

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett:

 

Cégnév: Lajosné Parditka Zsuzsanna
Postai cím: 3100 Salgótarján, Ybl Miklós út 49.
Ügyfélszolgálat: 06-32-742-729
  06-31-325-8827
E-mail: info@barkacsolokboltja.hu

 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

3. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez

 

 

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató

 

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön Lajosné Parditka Zsuzsanna /  www.salgoporzsak.hu hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. 

 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást Lajosné Parditka Zsuzsanna / SalgóPorzsák vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

[Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba:]

 

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén szerződés/... alapján Lajosné Parditka Zsuzsanna / SalgóPorzsák jótállásra köteles.

 

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

 

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

  1. Személyes bejelentés

     

    A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

    • a vásárló nevét, címét,
    • a termék megnevezését, vételárát,
    • a vásárlás időpontját,
    • a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
    • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
    • a kifogás rendezésének módját.

    Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

  2. Írásban történő bejelentés

     

    A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ). Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,

    • a termék megnevezését, vételárát,
    • a vásárlás időpontját,
    • a hiba bejelentésének időpontját,
    • a hiba leírását,
    • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

Mellékletek:

  1. Adatvédelmi tájékoztató

    Adatvédelmi tájékoztató

    A www.salgoporzsak.hu (ct. Lajosné Parditka Zsuzsanna) (továbbiakban: Adatkezelő) online értékesítési tevékenységével kapcsolatban kezeli a regisztrált felhasználók személyes adatait, kizárólag a megrendelések teljesítésének céljából, és a teljesítéssel kapcsolatos kötelezettsége (számlázás) teljesítése érdekében. Csak olyan személyes adatot kezel, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, és a cél elérésére alkalmas. A személyes adatokat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezeli.


    Az Adatkezelő minden elvárható módon védi a regisztrált felhasználóknak a webáruházban kezelt személyes adatait.

    Az adatkezelő címe:              3100 Salgótarján, Ybl M. út 49.
    Az adatkezelő elérhetősége: 06-32/742-729,


    Az adatkezelés jogalapja: 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról 5. § (1) bekezdés a) Az érintett hozzájárulása.

    Hozzájárulás az adatkezeléshez: A felasználó regisztrációnál kifejezetten hozzájárulását adja az általa önkéntesen megadott személyes adatainak kezeléséhez.

    Az érintettek köre: regisztrált felhasználók

    A kezelt adatok köre: a regisztrált felhasználók által a regisztráció során megadott a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok: Név, Elérhetőség (telefon, email), Szállítási cím, Számlázási cím

    Az adatgyűjtés célja: a megrendelések teljesítése és számlázás.

    Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye:
    - A Webáruház adatkezelője
    - Megbízott külső szállító esetén, annak adatkezelője

    A SZEMÉLYES ADATOK TÁROLÁSÁRA IRÁNYULÓ ADATFELDOLGOZÁS

    Az adatfeldolgozó megnevezése: 
    Onlinex Solutions Kft.
    5600 Békéscsaba, Penza lakótelep 6. A.  / fszt. 1.
    Adószám: 26701581-1-04
    Cégjegyzékszám: 04-09-014868

    Az Adatfeldolgozó az Adatkezelővel kötött írásbeli szerződés alapján a személyes adatok tárolását végzi. A személyes adatok megismerésére nem jogosult.

    AZ ÁRUSZÁLLÍTÁSSAL ÖSSZEFÜGGŐ ADATFELDOLGOZÓI TEVÉKENYSÉG

    Az adatfeldolgozó megnevezése:

     
    SPRINTER Futárszolgálat Korlátolt Felelősségű Társaság
    e-mail: info@sprinter.hu, pickpackpont@sprinter.hu
    székhelye: 1097 Budapest, Táblás utca 39.
    postacíme: 1725 Budapest, Pf.: 117.
    cégjegyzékszáma: 01-09-660447
    adószáma: 12263840-2-43

    FoxPost Zártkörűen Működő Részvénytársaság
    székhelye: 3200 Gyöngyös, Batsányi János utca 9.
    cégjegyzékszáma: Cg.10-10-020309
    adószáma: 25034644-2-10

    GLS General Logistics Hungary Kft.
    Székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.
    Email cím: adatvedelem@gls-hungary.com 
    Levelezési cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.
    cégjegyzékszáma: 13-09-111755
    adószáma: 12369410-2-44

    DPD Hungária Kft.
    Adatkezelő cégjegyzékszáma:             Cg.01-09-888141
    Adatkezelő adószáma:                        13034283-2-42.
    Adatkezelő székhelye:                        1158 Budapest, Késmárk utca 14. B. ép.
    Adatkezelő e-elérhetősége:                 dpd@dpd.hu
    Adatkezelő képviselője:                      Czifrik Szabolcs (ügyvezető)
    Adatvédelmi tisztviselő:                      Dr. Soltész Gergő
    Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:  adatkezeles@dpd.hu

     

     

    Az Adatfeldolgozó az Adatkezelővel kötött írásbeli szerződés alapján közreműködik a megrendelt áru kiszállításában. Ennek során az Adatfeldolgozó a vevő nevét, címét és a telefonszámát a megrendelt áru kiszállításának időtartamáig kezelheti, ezt követően haladéktalanul törli.


    A vásárló kérelmezheti az adatkezelőnél
    - tájékoztatását személyes adatai kezeléséről,
    - személyes adatainak helyesbítését,
    - személyes adatainak törlését vagy zárolását.

    A regisztrált felhasználó a regisztráció során megadott felhasználói név és jelszó segítségével, a webáruház oldalaira belépve megtekintheti, módosíthatja vagy törölheti saját adatait.

    Ha korábban megrendelést küldött el, akkor a megrendeléshez az elküldés pillanatában érvényes adatok lettek csatolva. A megrendeléshez kapcsolt személyes adatairól tájékoztatást, ezek módosítását vagy törlését az adatkezelőnél személyesen, telefonon vagy e-mailben kezdeményezheti.

    Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 10 napon belül, közérthető formában, a regisztrált felhasználó erre irányuló kérelmére írásban megadja a tájékoztatást. Ha a regisztrált felhasználó kérelmét jogosnak találja, akkor haladéktalanul intézkedik a személyes adatainak helyesbítése vagy törlése érdekében.

    Ha a felhasználó nem elégedett az adatkezelő válaszával, akkor személyes adatai védelméhez való jogát polgári bíróság előtt érvényesítheti, továbbá a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz ( www.naih.hu/kapcsolat.html ) fordulhat.

    A 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról itt olvasható: Nemzeti Jogszabálytár (www.njt.hu)


  2. Elállási nyilatkozatminta

    2. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez
    Elállási/Felmondási nyilatkozatminta



    A webáruháznak a vásárló számára az elállási joga gyakorlásához nyilatkozatmintát kell közzétenni, amelyet a vásárló adatait kitöltve visszaküldhet.

    A vásárló nem köteles a mintadokumentumot felhasználni. Más formát is választhat. A lényeg, hogy a beküldött nyilatkozatból kiderüljenek a vásárló (a webáruház kötelezettségeinek teljesítéséhez szükséges) adatai, a vásárlás időpontja és a termék beazonosítható legyen.

    A Kormányrendelet 2. számú melléklete egy minta nyilatkozatot tartalmaz.


    45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

    "2. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez
    Elállási/Felmondási nyilatkozatminta



    (csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
    Címzett:1
    Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:2
    Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:3

    A fogyasztó(k) neve:
    A fogyasztó(k) címe:
    A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

    Kelt:

    1 Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és – ha van – telefonszámának, telefax-számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.

    2 Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése

    3 A megfelelő jelölendő"

    Forrás: Nemzeti Jogszabálytár (www.njt.hu)

 

 

Letöltés (PDF)