Tájékoztató a hiteles vásárlói értékelésekről
Webáruházunk a bérelt superwebaruhaz.hu webshop-felületen működik. A superwebáruház működési szabályzata csak vásárlók részére teszi lehetővé a rendelés értékelések és termék értékelések leadását az alábbiak szerint.
A rendelések vásárlói értékelése
A webáruházban a teljesítettnek jelölt rendelések esetében a megrendelő - a teljesítettnek jelöléstől számított hetedik napon - automatikusan kap egy emailt rendszerünktől, melyben megkérjük, hogy értékelje a rendelést.
A vásárló a rendelést egy öt fokozatú skálán értékelheti (1-5). A rendelés értékelése után lehetőséget nyújt a rendszer, hogy a megrendelt termékeket egyenként is értékelhesse a vevő.
Megjelennek a webáruház felületén az értékelések?
Igen, amennyiben a webáruház tulajdonosa bekapcsolja a rendelés értékelések megjelenítése funkciót.
A webáruház tulajdonosa tudja-e törölni, módosítani az értékeléseket?
Nem. Célunk a rendszerrel, hogy a webáruházakkal kapcsolatos elégedettséget valós adatok alapján mérjük, így a leadott értékelések nem módosíthatók, nem törölhetők.
Ha egy vásárló napi rendszereséggel rendel, minden egyes rendelést értékelhet?
Nem. Nem akarjuk a vásárlóinkat rengeteg értékelésre felszólító emaillel zavarni. Három havonta egy rendelést értékelhet egy megrendelő.
Hogyan számolódik a vásárlói elégedettség százaléka?
- 5-ös osztályzat - 100%
- 4-es osztályzat - 90%
- 3-es osztályzat - 80%
- 2-es osztályzat - 70%
- 1-es osztályzat - 50%
A fenti százalékos értékek átlaga határozza meg az összesített vásárlói elégedettséget. Tört szám esetén felfelé kerekít a rendszer.